Felnőttképzés
Minőségpolitika
Felnőttképzési engedélyszám: E-001266/2015
Küldetésnyilatkozat, az intézmény képzési céljai, alapelvek:
Intézményünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény alapján engedélyeztetett képzések körében változatos képzési tevékenység folytatását tűzte ki célul.
A felmerülő piaci igényekhez rugalmasan alkalmazkodva folyamatosan fejlesztjük képzési kínálatunkat.
Jelenleg az élelmiszeripari és mezőgazdasági szakmacsoportokba tartozó, államilag elismert szakképesítések megszerzésére irányuló képzések, egyéb szakmai képzések területén kívánjuk és tudjuk bizonyítani, hogy a nálunk tanuló felnőttek színvonalas szolgáltatásban részesülnek.
Lakossági, illetve a munkáltatók által a saját dolgozóik részére megrendelt, és lehetőség szerint támogatott képzéseket egyaránt kínálunk az érdeklődőknek.
Célkitűzésünk, hogy partnereink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal, igényeiket és elvárásaikat a lehető legteljesebb mértékben kielégítsük, a szakma etikai normáit követő, nemzetközi mércével is magas szintű képzésekkel elősegítsük eredményes munkavégzésüket, felkészítsük őket a munkaerő-piaci kihívásokra.
A résztvevők kompetenciáinak fejlesztéséhez felkészült oktatói gárdát vonultatunk fel, képzési módszereink, képzési programjaink fejlesztése során oktatóink szakmai tudására, kreativitására támaszkodunk,
A szakmai munkánkat színvonalas tájékoztatással, minőségi szervezési munkával, igényes infrastrukturális feltételekkel kívánjuk megalapozni.
Biztosítani kívánjuk résztvevőink számára a korábban megszerzett tudás mérését, értékelését és beszámítását, továbbá kompetenciáik megújítását és fejlesztését.
A tanítási-tanulási folyamatban az adott képzési program célcsoportjának leginkább megfelelő képzési és értékelési módszereket alkalmazzuk, ezáltal növeljük mindenki esélyét az eredményes tanuláshoz.
Folyamatos és őszinte, bizalmi kapcsolatot alakítunk ki és tartunk fenn a munkáltatókkal a munkaerő-piaci igények folyamatos kontrollálása érdekében.
A minőségre vonatkozó intézményi stratégia:
A felnőttképzési tevékenységünket a vonatkozó jogszabályi előírások szigorú betartásával végezzük. Minőségbiztosítási rendszerünk bevezetésével, fenntartásával, szükség esetén módosításával, minden területen a minőségfejlesztés alapciklusát, azaz a tervezés, megvalósítás, ellenőrzés, beavatkozás fázisait alkalmazzuk. Képzéseink minőségét és feltételeinket folyamatos fejlesztjük annak érdekében, hogy képzéseinken résztvevő felnőttek és partnereink mind tökéletesebb szolgáltatásban részesüljenek.
Az intézmény szervezeti egységei és alkalmazottai minőségbiztosítással kapcsolatos felelőssége:
Munkatársaink azzal a felelősségtudattal végzik munkájukat, hogy szakterületükön mindenkor a legjobbat kell nyújtaniuk. Az intézmény mindazon foglalkoztatottjával megismertetjük minőségbiztosítási rendszerünket, akik közreműködnek felnőttképzési tevékenységünk folytatásában. Minőségbiztosítási rendszerünk egyértelműen meghatározza az érintettek felelősségi és hatáskörét, melynek betartását munkatársainktól elvárjuk.
A képzésben résztvevők bevonásának módja a minőségbiztosítás megvalósításába:
A jogszabályi előírások szerint, a minőségi képzés iránti elkötelezettségünket bizonyítva nagy hangsúlyt helyezünk a résztvevők elégedettségének mérésére. Külön minőségcélokat fogalmazunk meg a résztvevői elégedettségmérés során elérni kívánt értékek tekintetében. Az eredményeket nyilvánosságra hozzuk, a fejlesztésekbe történő visszacsatolásukról gondoskodunk. A céljainkkal esetlegesen nem összeegyeztethető eredmények jövőbeni javítása érdekében helyesbítő-megelőző intézkedéseket foganatosítunk.
A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kisérésének és felülvizsgálatának módja:
Minőségpolitikánkat minden évben az önértékelés alkalmával, ezen túlmenően képzési kínálatunk minden módosítása során felülvizsgáljuk. A Minőségpolitika az intézmény felnőtt képző és minőségbiztosítási tevékenységét alapvetően meghatározó dokumentum, megfogalmazása, módosítása, jóváhagyása, hatályba léptetése az intézmény képviseletére jogosult vezető hatáskörébe tartozik.
Panaszkezelési rendszer
Az ügyfél a képző intézmény tevékenységével, mulasztásával, a képző intézmény érdekében eljáró személy tevékenységével, mulasztásával, magatartásával kapcsolatos panaszát szóban vagy írásban közölheti az intézménnyel. (Az írásbeliség követelményének levél, távirat vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.)
- A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell.
Ha az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az intézmény a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az ügyfélnek átadni.
Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni (a panasz beérkezését követő harminc napon belül). A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt az intézmény köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
- Az írásbeli panaszt az intézmény a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját az intézmény indokolni köteles.
Az intézmény a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén az intézmény köteles az ügyfelet írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával az alábbi hatóság/felügyeleti szerv eljárását kezdeményezheti:
Engedélyezett felnőttképzés esetén:
Pest Megyei Kormányhivatal
levelezési cím: 1052 Budapest, Városház utca 7.
www.kormanyhivatal.hu/hu/pest
Felnőttképzési engedélyszám: E-001266/2015
Egyéb, szabad szolgáltatásnyújtásként megvalósuló képzés esetén:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
Cím: 4024 Debrecen, Tímár u. 17-19.
Postacím: 4002 Debrecen, Pf. 475.
telefonszám: 06-52/533-924
e-mail: fogyved_eaf_debrecen@nfh.hu
www.nfh.hu
A panasz fogadására és a szóbeli panasz lehetőség szerinti azonnali kezelésére az intézmény minden munkatársa jogosult. A panasz beérkezése után – amennyiben írásban történő ügyintézés szükséges – a panaszt fogadó személy értesíti az intézményvezetőt, aki intézkedik a panasz kezeléséről vagy kijelöli a panasz kezeléséért felelős munkatársat. A kijelölt felelős beszámolási kötelezettséggel tartozik az intézményvezető felé a panasszal kapcsolatos ügyintézés minden fázisában.
Minden panaszt, akár írásban, akár szóban érkezett, be kell vezetni a panaszkezelési nyilvántartásba. Felelős: a panaszt fogadó munkatárs.
Panaszkezelés helye:
Székhely: 4031 Debrecen, Pósa utca 1.
Ügyfélszolgálati cím: 4031 Debrecen, Pósa utca 1.
Levelezési cím: 4031 Debrecen, Pósa utca 1.
Telefonszám: 06-52/792-193
Elektronikus levelezési cím: elnok@euroma.hu, info@euroma.hu
Weblap cím: www.euroma.hu
Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő - Péntek: 08:00-16:00
Szombat - Vasárnap: ZÁRVA
Jelentkezéssel kapcsolatos ügyintézés illetve a képzési programok megtekintése az ügyfélszolgálati irodában lehetséges.